2010年3月14日星期日

LCX 魅力遊蹤 go go go (蝦碌版)

呢個活動共分兩場,我參加既係6-8pm~ 活動係跟住一張路線圖,行勻LCX Beauty既指定counters~ 感覺有d似orienteering

LCX入面賣既野,變得好快,無出去一排,就有d面目全非既感覺~ 唯一唔多覺佢變既,就係個門口



據theztyle工作人員所講,為了分流,避免大堆會員堆在同一個品牌counter,大家的路線圖不是一模一樣。而我第一站,就是prosays。蝦碌事,就響呢個站出現。

話 說我拎張卡出黎,當時無客招呼既兩位BA小姐左搵右搵,搵個公司印出黎,蓋好之後,就繼續做野。我企左響到望住佢地,而當發現左我望住佢地之後,其中一位 小姐抬返起頭,有少少尷尬咁望住我笑一笑。然後,我終於開口,有d疑惑咁問左一句:「係唔係淨係蓋個印架喳?」佢既回覆係「係呀,同埋買某d產品會有半價 哎」同時佢指一指身邊既一大堆產品。即係話,如果唔係我開口問既話,佢地應該會繼續行使佢地保持緘默既權利 即使我問,都只係得到一句優惠簡介;究竟有咩產品有半價呢?我都唔好意思再追問啦,係咪?

之 後啦,好彩大佬B佢地響到喎,即刻跟進,最後得到既答案,其實係可以即刻或者預約make up service。我之後嘗試返轉頭幾次,想再問返,但係佢地either得返一個招呼緊客既BA「忙緊」(眼尾都唔得閒望下我果隻哩),or根本無人。無 辦法啦,同prosays緣盡至此。

第二站係Zensation同埋Mario Badescu。Zensation送既係skincare samples--無知的我其實一直以為Zensation係做香氛的一個小布袋中還有Noodle & Boo的samples。這三個brand都是我第一次接觸,給我samples的BA很有禮的概括介紹了這三個brand的來源地哩


第三站是MISSHA,相信是港人比較熟悉的品牌。BA也很有禮貌,給我一包BB cream和一片paper mask。這是第一次見到MISSHA的paper mask呢。


第 四站是ISA KNOX,也是大家熟悉的吧。如果睇過其他sis既LCX遊記,可能都見到Pinky的真人了--佢就係ISA KNOX的staff(應該是manager吧?),超細心和超有耐性呀~ 介紹送出既產品時,由於個樽設計好特別,會叫我(地)試下點樣開;又主動問使唔使貼返產品既中文名上個樽到(唔識韓文嘛,唔通返到屋企逐粒逐粒字對咩); 又關心我(其實係我地)一陣會好多野拎,拎個好大下(relative to 送出既產品)既環保袋畀我(我地again)。同剛才第一站,好大分別播!

ISA KNOX送出既產品 (唔知點解,望到個秀字果一下,個心成日「形」住係雪花秀,好彩果一刻無衝口而出講錯野)~~ 上圖對玉手既主人就係Pinky喇~



第五站同第六站分別係KP及Covermark。KP送出既係service coupons同埋一支貨裝liquid foundation (上個禮拜仲o岩o岩買左新粉底添);Covermark送出既係skincare samples,仲有詳細產品介紹,同埋碟一隻~!呢兩站既BA都唔錯架~~幾親切既



第 七站係PRADA+NINA RICC+AIGNER+Carolina Ferrera +paco rabanne,收到既,係paco rebanne香水samplesx2~ BA畀左個大信封我,入面有封佢地公司畀bloggers既信,同埋產品既資料;如果想要多d資料寫blog既話,可以再call佢地,因為佢地搞緊一個 「最佳介紹」既活動~ 問心果句,三月無星期日以外既紅日,真係無時間寫太多野;而且,用文字表達香氣,真係要好好文筆先做到


第八站係去左呢度~~如果早少少,天氣乾燥果陣收到,就可以即刻試下佢既功力,係唔係真係supernourishing


第九站,係Karen Mok+Swiss Nature。


點 解有個Hello Kitty香水sample呢?其實又係一件蝦碌事。第一次去到果陣,BA小姐話Karen Mok既sample派哂,問我介唔介意要Kitty既sample~ 後來thezyle人員話畀我知,原來有貨喇,一返到去就有Karen既香水同埋Swiss Nature既hand cream,兩支都係貨size,好意外呢!

如 果要我揀最非買不可既產品,我會揀Karen Mok香水~本身我唔多鍾意粉紅色,亦唔係話特別鍾意Karen,不過好欣賞佢既氣質,響香港一眾女藝人和歌手中,佢係有一種出淤泥而不染既脫俗~ 而且香港藝人中,出香水既真係唔多 (可能佢係第一個添呢?correct me if i am wrong),作為香港人,當然要支持下啦

去到第十站,又係韓國品牌,不過相對之前提過既,響香港可能無咁出名,叫做Tonymoly


包裝好吸引,我收到既係貨size(80g)青蘋果型既去角質按摩霜~~其實佢地既產品價錢都幾大眾化,呢個青蘋果唔記得左係$80定係$89,讀緊書既都可以有機會試到

響呢一站,BA Gary (女士黎架,個名好英氣呢)響另一位blogger既手上面試畀我地睇點樣用隻product,好有耐性,解釋得好詳細架,非常專業! 本來邀請Gary合照,不過佢婉拒左,建議我同佢既manager Maggie合照

(由於工作關係,唔太方便露面;同埋呢段時間就黎會傾下一份合約,比較敏感,所以要係咁意遮一遮醜,請見諒!)

第十一站,就係Queenie同埋Erica都推薦過既Dr Wu喇~相信大家都唔會陌生架

其實吼住Dr Wu既mask好耐架喇,不過幾十蚊一塊,真係唔係好捨得今次有一片試下,真係好高興~~黎緊復活假期會去台灣,試過係得既話,絕對會預留彈藥過去掃貨

最 後一站,又有蝦碌野,就係等左好耐既Nickel+LOEWE+LANVIN+roberto cavalli+MaxMara+Charriol~~ 因為我地一眾bloggers去到,都係得到「好似買野有得平架喳喎,等我check下email先」呢一類既回應,一眾bloggers響佢地 counter聚集,變左做blogger聚,好熱鬧架~~

等左一陣,我地排隊,拎到以下既香水/skincare samples~~睇過其他bloggers出既文,我呢一set好似同其他bloggers有d分別 (無左LOEWE同埋roberto cavalli),不過都唔緊要既,等果陣同其他bloggers傾下偈,已經開心啦~~


歌手出CD都有hidden track,theztyle搞既活動,神祕的最後一站,可能就係大佬B~!

附送攝影師哥哥「帥的側面」作hidden track中的hidden track。多謝收看。






沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...