2011年6月16日星期四

冰,懶女人無得靚架,醒下啦。Eldoquin Forte 4% 醫學去斑乳霜體驗

五月下旬,滿心歡喜帶以下一支去斑乳霜回家,希望打救一下臉上的斑。



紙盒上印有中文說明標貼。


原裝紙盒以英文說明。

仲有排先到期........


Eldoquin Forte 4% Cream 真身,同其他響醫務所帶返屋企膏狀藥品外貌近似,如果大家會將呢支cream同其他藥品放埋一齊,小心屋企人會因為唔識睇英文而撈亂呢!

乳霜呈白色軟膏狀。




點解響標題度會話自己懶呢......因為用左兩個星期,得四、五日左右係keep到早晚各搽一次,其他日子都只係一日搽一次......效果係點?A picture is worth a thousand words. 圖左是before,圖右是after。







不過,睇完>>> 香港Eldoquin Forte網站 <<< 成功分享例子,見到「連續使用九十日,淡斑功效達九成」,就知道自己懶懶閒,「記得搽就搽,唔記得就由佢」的性格,永世都唔會靠Eldoquin Forte 4% Cream去到斑 !_! 最好搵人打醒我啦 !!! >_<~~~~~


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...